Rondreis Noord-West Amerika mei-juni 2018

Rondreis Noord-West Amerika

Beste familie en vrienden,

Amerika blijft lonken en overmorgen, donderdag 17 mei, stappen we (Wil en Richard) weer in het vliegtuig naar de United States. Na een tussenstop in Frankfurt verwachten we na zo'n 10 uur vliegen te arriveren in San Francisco in Californië. Remy blijft dit jaar thuis in Nederland i.v.m. zijn stage bij het Nederlands Herseninstituut in het AMC.

Het doel van onze reis is in eerste instantie een bezoek aan Alex, die daar alweer bijna een half jaar woont en studeert aan de California State University in Monterey-Bay. De eerste 4 dagen verblijven we bij Alex die ons ongetwijfeld zal rondleiden in Monterey, zijn appartement, de universiteit en de nabij gelegen oceaankust en het strand. Ook zullen we 2 dagen San Francisco bezoeken, waarna we vanaf maandag 21 juni met een camper verder gaan rondtrekken door Noord-West Amerika.

De planning is ongeveer: San Francisco, Death Valley, Las Vegas, Monument Valley, Salt Lake City, Yellowstone Park, Mount Rainier, Olympic National Park en de stad Seattle (en uiteraard alle daar tussenin gelegen bezienswaardigheden). De eerste 2 weken reist Alex met ons mee, waarna hij vanuit Yellowstone zal terugvliegen naar Nederland. Wil en Richard reizen de laatste 2 weken alleen verder, waarvan de laatste dagen in een hotel in downtown Seattle. Op vaderdag (zondag 17 juni) hopen wij weer veilig terug te keren op Schiphol.

Het wordt ongetwijfeld weer een prachtige vakantie waarin veel foto's worden gemaakt. Via deze reisblog kunnen jullie meegenieten van de foto's en belevenissen van onze reis door het mooie noord-westen van Amerika. Alvast veel leesplezier gewenst!

Wil, Richard en Alex

Ada en Ben Blom

Een onwijs fijne vakantie gewenst en die Alex de hartelijke groeten van ons. Geweldig dat we jullie kunnen volgen en wat mee kunnen genieten van jullie mooie reis