Rondreis Sri Lanka

Vakantie Italië 2011

Beste familie, vrienden en bekenden.

Het is weer (bijna) zover! Vorig jaar is het rondreizen per camper (in de USA) wel érg goed bevallen, en dat heeft ertoe geleid dat we deze zomer weer zo'n mooi "ding" hebben gehuurd. Dit keer een nagenoeg nieuwe Hymer B 698 CL vol-integraal camper (zie foto), ons droom-model voor over een aantal jaren wanneer we als grijze postduiven - rond toerend door Europa - van ons pensioen genieten!

Onze reisbestemming is dit jaar ITALIË. Vrijdag 29 juli (notabene op de dag dat Wil 50 jaar wordt!!) halen we de camper op, en wordt alles ingepakt. 30 juli vertrekken we, en de planning is om in 4 weken tijd een groot deel van "bella Italia" te verkennen. Jullie zullen begrijpen, dat we de verjaardagen van Wil en Remy op een later moment gaan vieren!

De reis zal via Zuid-Duitsland en Zwitserland naar het merengebied in Noord-Italië leiden. Een bezoekje aan Venetië staat op het programma, om vervolgens af te zakken naar het zuiden tot aan Rome. Na een paar dagen Rome hopen we via de Middellandse Zee-kust weer door Toscane terug te reizen naar het noorden. De planning is om in de laatste week via de bloemen-riviëra naar Frankrijjk uit te wijken, om daar de laatste 2 dagen nog even in Eurodisney door te brengen. Heel veel mooie dingen om naar uit te kijken!

Door deze weblog kunnen jullie weer meelezen (en meegenieten) van onze reis en belevenissen in het mooie Italië. De camper moet op vrijdag 26 augustus weer worden ingeleverd, dus op die dag zullen we zeker weer terug zijn. Hopelijk met heel veel mooie foto's en herinneringen.

We houden jullie op de hoogte via deze site en de foto's op onderstaande link. https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=9d32c2da46ce43a3&page=play&resid=9D32C2DA46CE43A3!3278

Groetjes, Richard, Wil, Remy en Alex

fam.pieterse

Hoi vakantiegangers, jullie heel veel plezier in Italie jammer genoeg kunnen wij jullie niet volgen want wij zitten 30 juli in schotland.
Groeten uit brabant

Joke en Wim

Heel veel plezier in Italië. We gaan jullie volgen. Arrivederci!

Corné. Lisette, Silke en Nikki

Hallo! Pracht camper! Heel veel plezier en misschien komen we elkaar nog tegen in Duitsland of Zwitserland. Wij zitten nu nog in Griekenland maar zijn op de terugweg als jullie gaan rijden.
Groetjes!

winfried en sylvia

Wil, van harte met je ehhhh.... 50e verjaardag. veel plezier op jullie vakantie, wij gaan morgen ook vertrekken.

groetjes van fried, syl en de meiden.

jan aat Pieterse

Hallo allemaal.Zitten jullie lekker in de kamper.
Geniet maar van het mooie weer en de natuur.hoor.
gr O)pa en O)maatje P.

leimuiden.

Hallo allemaal
Zo te zien loop de reis voor spoedig bij jullie.
Mooie foto,s er bij.
wij houden het goed in de gatendat vinden we wel keuk om te doen.
Gisteren was het bij ons zonnig. en 22 gr.
En we zijn weer een mooie rit wezen fietsen.
prachtig weer er voor.Alles goed hier .
Geniet van al het moois gr leimuiden

bets en jim

dag lieve allemaal!
Goed weer van jullie te horen. Zo te zien heeft de Hymer jullie naar Italia kunnen brengen. Wat een prachtige foto's van deze bijzondere stad. Er komen bij mij veel herinneringen boven, want ik ben er een paar keer geweest. Met klanten (met de Orient Express) en samen met Jim. Een mysterieuze stad, waar het overdag heel druk en 's nachts is uitgestorven. Alleen de hotelgasten slapen er. Verder wonen er bijna geen mensen. Het is een groot theater aan het water.
Met ons gaat het goed. Wij zijn aan het klussen thuis. Jim is bezig het houtwerk binnen en buiten te schilderen. Een hele klus.
Heel veel liefs, ook van Penny!